En människa kan innehålla så otroligt mycket!

Förra veckan lärde jag mig att en och samma människa kan innehålla så väldigt många sidor. Det är alldeles för ofta som vi är snabb med att döma personer och tror att vi vet allting om dem. Därför kan det vara skönt att ibland se att det faktiskt finns så väldigt mycket mer hos en människa än vad man kanske själv är medveten om. Dessa tankar började gro i mitt huvud då jag och min bror var i Helsingborg och såg Sean Banan, och jag i hans uppträdande tycktes se människan bakom rumpan, om man nu väljer att uttrycka sig så;) Från att ha tyckt att Bananen var i fjantigaste laget, blev jag berörd av hans berättelse om hur han blivit mobbad som barn. Jag skrattade åt hans skämt om mammor och pappor, Ulrik Munther och Justin Bieber, samtidigt som jag insåg att han måste vara en väldigt skön person privat. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men han kändes faktiskt välidigt jordnära. Precis som den vän som jag träffade i slutet av veckan. Som kontrollfreak är det sällan man blir så fördjupad i ett samtal att man helt glömmer tid och rum, men du fick mig att göra just detta. En mer fantastisk människa än dig är nog svår attt hitta och jag är glad att ha dig i min närhet även om vi inte ses så ofta! Läser du detta så hoppas jag och tror att du känner igen dig och förstår att det är dig jag menar! Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0