Alla dagar är inte bra dagar

Idag är ingen bra dag. Känner mig orolig och rastlös. Funderar på framtiden och vad jag vill med mitt liv, men tankarna glider bara isär. Vill så mycket men tvivlar på om jag verkligen skulle må bra av att nå dit. Är mina drömmar ens realistiska eller lever jag bara på min fantasi? Tryggheten betyder så mycket för mig och jag vet inte om jag borde slita mig ifrån den eller behålla den? Just nu känns det som jag hela tiden befinner mig påväg mot någonting ovisst. Jag sitter och pluggar det mesta av min vakna tid för att ta mig dit. Dit som jag inte ens har en aning om vad som väntar. Skulle vilja leva mer här och nu men kan inte se hur det skulle gå till. Försöker vara social och ha roligt men hela tiden är det något som hämmar mig,och jag känner bara stundtals att jag kommer andra människor nära. Jag är inte som alla andra, och många menar att man inte ska försöka förändras utan vara den man är. På sätt o vis vill jag vara den jag är, men jag vill inte leva som jag lever idag. Kanske känner alla andra också så ibland...kanske har de inte så roliga liv som de försöker få det att framstå som. Jag vet inte men jag vet i alla fall att jag vill vara ärlig här på bloggen och även skriva om mina känslor dagar som denna. Jag har det långt ifrån sämst i världen, men det finns ändå saker i mitt liv som tynger. Studentliv är inte alltid så kul som det låter. Kram
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0