Life is good!

Beställt fler pärlor och snygga hängen idag så nu väntar jag med spänning på att det ska dimpa ner i brevlådan. Har även skickat in omtentan så håller tummarna att alla referenser ska vara rätt nu. Kändes i alla fall lite bättre detta inskicket än förra. Texten om Gyllene Tider är på väg att bli klar och ska bara finputsas så att den blir så underbart bra som den bara kan bli. Bilderna är färdigredigerade för publicering och jag kan för en gångs skull säga att jag är nöjd med mig själv. En skön känsla efter ett par månaders svacka med dålig självkänsla och tvekan på om verkligen håller på med någon som kan leda någonvart. Life is good just nu, och jag kan bara hoppas att det håller i sig! Kramar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0