Aj

Hemma från ängelholm. Ligger i sängen med datan på magen och pustar ut. Ont i axlar, vader och hals. Hatar att mina förkylningar alltid ska vara så långdragna. Feber förra veckan, sen frisk några dagar, och så nu detta. Om en och en halvtimme ska jag i alla fall iväg och göra en intervju, så hoppas att jag känner mig lite piggare då. Sen blir det att ägna resten av eftermiddagen åt att skriva. Jag hoppas också att jag får träffa min älskling lite. Saknar honom sjukt mycket, och undrar hur jag ska överleva när han om knappt en halv månad åker till Kina:( Blir väl bara att bita ihop och leva så gott det går. kramar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0