Är jag en tråkig människa?

Dags för första föreläsningen idag. Sitter just nu i köket och värmer upp med havregrynsgröt med frysta bär, go hälsa!;) Känner lite ångest över att jag kanske inte kommer klara av detta. Kanske beror det på att jag just nu känner mig ganska så värdelös, eller också är det att jag  börjar tveka lite på mina val. På lördag åker min kille till Kina för att plugga där i minst ett halvår. I jämförelse med honom känner jag mig förbaskat tråkig. När folk önskar honom lycka till, och i nästa andetag önskar mig lycka till i Halmstad... Ja, då känner man sig lite tråkig. Menmen, får väl försöka ta reda på vadjag gett mig in på. Ska bara äta upp min gröt och borsta tänderna först. Kramkram<3


Kommentarer
Annika

Men hallå!! Att vara hälsocoach eller journalist på en hälsotidning är väl inte tråkigt. Vad ska man i Kina och göra??

2011-08-31 @ 21:19:20
URL: http://kajsalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0