Berg- och dalbana

Denna kväll blev inte som jag hade tänkt. Borde kanske sluta planera och bara leva istället. Just nu känner jag inte särskilt mycket alls. Jag är glad över att jag ska flytta, och förhoppningsvis få ett roligare liv än vad jag har nu, men samtidigt finns det saker som gör mig ganska så ledsen. Tillsammans blir dessa känslor till någon neutral blandning, som bara väntar på att fara uppåt eller neråt. Får väl hoppas på att det blir uppåt. Enda sättet att påverka det är väl bara att försöka tänka positivt. Tyvärr är inte allt så jäkla positivt hela tiden, och jag har svårt att bara låtsas. kram ♥



                                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0