Bortglömd

Varit i Vemmentorp idag :) Hann både sola och bada innan min vän Lin bahagade dyka upp. Hon hade tydligen glömt mig. Det är ju riktiga vänner det haha. Nej, men tror faktiskt att den bakomliggande orsaken var att hon har en massa norrmän på huvudet just nu, då är det ju lätt att bli lite förvirrad;) Hade i alla fal väldigt kul när jag låg och solade. Kollade in fyra tyska killar som hade fullt upp att jaga en uppblåsbar krokodil. Kan säga att det blåste en hel del och att krokodilen var allt annat än tam;) kramar♥



Kommentarer
josse

SOMMAR OCH SOOOL :) Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn.

http://bloppisjosse.blogg.se/2011/august/ray-ban-wayfarer-rb2140-svarta.html

2011-08-04 @ 17:00:34
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0