En seg dag...

Åska, regn och feber. Dagen kunde varit mycket bättre, men humöret är i alla fall inte i botten. Har ägnat dagen åt att måla en tavla, läsa tidningar, och knaprat panodil och chilinötter. Vet att man egentligen inte borde äta panodil när man har feber, eftersom det får febern att stanna kvar längre i kroppen. Tyvärr är jag så vek att jag skiter i det, och istället gör allt för att må så bra som möjligt för stunden. Hoppas på bättre väder och friskare kropp imorgon. Nu blir det nog att lägga sig framför teven ett tag. kram♥


Bjuder på ännu en bild av min sötnos, tagen av min andra sötnos
Lin Nilsson♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0