Godmorgon:)

Trodde jag skulle sova länge såhär sista natten som jag bor hemma, men tydligen inte. Klockan 08.04 väcktes jag av danska jägarna som diskuterade högljutt på gårdsplanen, innan de äntligen satte sig i sina gamla skåpbilar för att gnissla iväg på bockajakt...Förutom det har jag i alla fall sovit väldigt bra. Älskling kom till mig igår kväll och sov här tills han skulle köra till jobbet vid fem. Vaknade knappt då ens eftersom han va så söt och smög ut<3 Nu ska jag dricka kaffe och masa mig ner efter tidningen. Ha en bra dag alla! ♥


Kommentarer
saaaannny

marpet! nu har du flyttat :D hur känns det? <3

2011-08-18 @ 10:48:15
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0