Halmstad, Lasange och Blå ängeln.

Sitter och väntar på att lasangen ska bli klar. Nyss kommit hem från Halmstad (varit och lämnat lite grejer där jag ska vara inneboende). Hann också med en snabbrunda inom blå ängeln i Laholm. Hittade en skitfin grå tröja:) Plus att jag träffade min moster där.

Nu blir det äta lite lasange, och sen tvätta och skriva reportage. Har tre reportage att skriva till nästa tidning. Gjort ett halvfärdigt, så ska fixa till det lite. Sen två kvar. Imorgon ska jag till Åsljunga och intervjua en som håller på med kristallterapi, och innan det blir det en runda in till Ängelholm med mamma. Snacka om stressiga dagar! Kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0