Nu är snart hösten här

Superont i benen efter en heldag med Lin på Väla/Ikea. Köpt lite grejer som jag behövde. Bl.a underkläder och en supermysig kofta. Känns skönt med lite nya plagg som piggar upp nu när hösten närmar sig med stormsteg. Alla ställer vi väl oss frågan var denna sommaren egentligen tog vägen? Är det bara jag, eller var den inte ovanligt kort?

Hur som helst så måste man ju försöka ta sig igenom denna mörka tid på bästa sätt. Köpte även ett usb-minne och en träningskalender. Ja, ni läste rätt, och nej, det betyder inte att jag tänker bli värsta träningsfreaket. Tänkte bara testa om denna lilla bok kan lyckas med att väcka motivationen i mig.

Någon som i alla fall har motivationen uppe är min lilla Findus. Han busar ständigt med sina syskon, men blir mer och mer självständig. Under dagens besök fick jag veta att han minsann både kunde äta filmjölk och gå på lådan. Duktig kise det!

Nu ska jag sova för imorgon bär det av med en del av flyttlastet till Halmstad. Hoppas ni har det bra allihopa. Många kramar Marlene♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0