Paus i nollningen

Så var man nyinflyttad i Halmstad. De senaste dagarna har jag varit utan data (vilket faktiskt går om man bara vill), därav den otroligt dåliga uppdateringen av bloggen. Får se lite hur det blir med bloggandet de kommande dagarna för just nu har jag ganska så fullt upp. Har tagit en ofrivillig paus i den pågående nollningen för att åka hem och hämta lite grejer, umgås med min fina älskling, och förstås laga min folie/kartong krona, som igår blev ganska så trasig pågrund av festande och stormbyar.... På måndag är det i alla fall dags igen. Då blir det att fortsätta hoppa små grodorna över övergångsställen, sjunga fina HPP låtar, och så klart ta hand om Korven (vår fina mascot). Nu ska jag sova för att orka följa med som moraliskt stöd till min kille som ska på möte i Lund imorgon. kram ♥


Kommentarer
Annika

Det verkar vara kul på högskolan! Lycka till med plugget!

2011-08-25 @ 20:52:11
URL: http://kajsalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0