sjuk

Tänk om man kunde planera in i kalendern när man ska bli sjuk, så att man slipper vara det när man verkligen inte har tid. Just nu har jag en miljon grejer (känns det som i alla fall...) att göra. Självklart ska jag då åka på världens dunderförkylning med halsont och illamående. Vill bara sova, men måste rensa datan, packa ner det sista i garderoben, montera ner skrivbordet, och planera för resten av veckan först.

Såhär ser min kommande vecka ut!

Måndag: Träffa Vicky för hemligt uppdrag! Registrera min studentmail.
Tisdag: Hemligt uppdrag!
Onsdag: Åka upp till Halmstad. Packa upp mina saker och försöka få ordning på allt.  
Torsdag: Nollningen börjar.
Fredag: Nollning. Sista dagen att lämna in mina reportage till Magasinet. Åka hem till Tockarp igen.

Förutom det skulle jag behöva åka en runda till IKEA och köpa svarta förvaringslådor. Få tag på en stor necessär, och kolla upp lite annat som jag känner att jag inte riktigt har full koll på. kramiz ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0