Ändrade planer...

Blev lite ändrade planer sådär in i det sista, så blir att åka hem till Örkelljunga redan imorgon. Förändringsarbetet är nu klart och ska bara läsas igenom en gång till innan det skickas in. Håller verkligen tummarna för att det är bra nog och att jag slipper läsa igenom det fler gånger senare... Hemtentan jag fick underkänt på är även den tillrättad och ska in imorgon, så hoppas på samma sak med den. Sedan är det äntligen dags för julmys ett par dagar innan det blir till att dra igång med hemtenta 4 och 5. Har packat massa kläder + massa böcker, så ser nästan ut som om jag ska flytta hem igen:P Nu är det sovtime, så man är pigg och glad imorgon:) Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0