Dålig uppdatering?

Fick klagomål av en trogen läsare att jag inte hade uppdaterat bloggen idag (nej, jag ljuger inte..), så får väl skriva lite om min dag nu, även om det inte är så jättemycket att skriva om. Vaknade imorse, gick upp och kollade julkalender, åt frukost och myste med med Findus. Sedan skrev jag lite på grejer till kommande tidning. Tänkte plugga men fastnade i bubble witch saga (jävla spel!). Duschade fixade till mig lite, åt middag. Bytade om till träningskläder och gick på Zumba. Önskade att jag va den jag vill vara och inte så jäkla stel och mesig...

Deppade lite över mig själv. Köpte en påse nötter, gick hem, deppade, pluggade och krängde. Tröttnade sedan på det och satte mig framför teven med datan i knäet. Lade boken Pedagogisk filosofi brevid, fall i fall jag skulle bli sugen på att plugga lite mer... Såg att det var Supersize vs superskinny på teve. Kollade på det och skrev detta inlägg under tiden. Alltså inget att skriva om egentligen, men känner mig smickrad att det i alla fall finns några som blir besvikna när jag inte bloggar. Det värmer gott i hjärtat. Nu blir det väl snart idol skulle jag tro (vet det suger, men vad gör man en ensam fredagkväll?) kram ♥


Kommentarer
Mari Pettersson

Det är så innan julmyset drar igång.Här hemma var det ochså ganska så tomt ,då du inte kom hem med din busiga påg .Så ladda snart får du kraft igen när julstressen drabbar dig .KRAM på DIG + FINDUS =)Jag gillar tvs julkalender den är lite läskig =)

2011-12-03 @ 12:12:15
Grannen

Brukar Erik också kolla idol? Ta med han ner så kan vi kolla finalen hos mig :)

2011-12-04 @ 19:55:14
Marlene

Han kommer tyvärr inte hem förrän på lördag..

2011-12-05 @ 18:17:48
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0