Ett litet kvällsinlägg...

Varit hos "svärmor" och druckit kaffe. Mycket trevligt som vanligt. Nu blir det alldeles strax att spela bingolotto med familjen. Känns lite pensionärsvarning på det, men har ju inget bättre för mig. Det skulle dessutom sitta fint att vinna en miljon eller ny bil, eller varför inte båda?;) 

Idag är det bara 19 dagar tills Christoffet kommer hem, men innan det ska man fira nyår som "singel", känns lite små trist. Särskilt som man är bjuden på en fest där man kommer vara den enda som inte är i par *suck. Menmen blir säkert jättetrevligt ändå:) I alla fall trevligare än att övernatta på Knutpunkten som jag gjorde förra året;)

Ni har i alla fall mitt personliga nyårsinlägg att se fram emot även i år. Har massor av nyårslöften som jag önskar att jag kunde hålla. Vad de är avslöjar jag antingen imorgon eller på förmiddagen på nyårsafton. Bara att hålla ut alltså (vet att det inte är såååå intressant, men kul att låtsas som att det är det;)) kramkram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0