Flygrädsla och skatbon

Varit nere i byn och införskaffat en hårinpackning till mitt skatbo... Det är inte ens minusgrader ute men mitt hår är ändå lika elektriskt som ett eluttag. Drömde inatt att jag skulle flyga till ett varmt land. Var så nervös för att flyga att jag mådde illa i drömmen (tror det berodde på att jag ätit för mycket julmat i verkligheten), men nu funderar jag på om det inte skulle vara värt lite flygrädsla att slippa Sverige för någon vecka.... Vet ju inte ens om jag är flygrädd eftersom jag aldrig har flygit. Kanske borde ha som nyårslöfte att resa någonstans till nästa år? Ska fundera på det idag tror jag. Har ju inte så mycket annat vettigt för mig. kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0