Hemma och myser med familjen:)

Känns som semester att komma hem till Tockarp igen. Här är det lugnt och skönt som i graven:) Så skönt att slippa höra ljudet av sirener var femte minut. Här är det bara två tonårskillar som för väsen, nämligen mina kära brödrar. Fast för tillfället är de också ganska lugna. Den ena springer runt med sin nya videokamera och filmar allt som rör sig, medan den andra sitter som klistrad vid tevespelet. Mamma fixar i köket och pappa ligger i sängen och läser 91:an. Bredvid pappa ligger Findus på en kudde och sover. Tog ett tag innan han vågade lägga sig där, men när han såg att pappa inte kollade på sport, vågade han till sist. Förra gången Findus var hemma höll han nämligen på att få en hjärtinfarkt när pappa skrek. Min stackars lilla kise... kram ♥


Hittade en julbild från förra året på mig och mina fina syskon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0