Hur pumpar man ett cykeldäck med tummen mitt i handen?

Känner att jag är lite ur balans idag.... Liksom inte varje dag man står och sparkar och skriker på en cykel. Blir bara så förbannad när allt ska krångla hela tiden. Denna gång skulle jag bara pumpa i lite mer luft i framdäcket, vilket såklart, slutade med att där inte var någon luft alls kvar i däcket. Trodde varenda människa kunde pumpa ett cykeldäck, men nejdå inte detta klantarsle tydligen!

Det hela blev inte bättre av att lampan i källaren är en sådan som slocknar var femte minut. Kan erkänna att jag var riktigt jävla förbannad den femtielfte gången som jag gick för att tända den! Slutade med att jag ringde hem till mamma och frågade snyftande hur fan man pumpar ett cykeldäck med tummen mitt i handen (gud så patetisk man är ibland...). Min snälla mamma löste problemet med att ringa min fabror som tack och lov befann sig i Halmstad just idag. Så nu är han, snäll som han är, påväg hit för att hjälpa mig. Känns bara så pinsamt att man ska vara så korkad att man inte klarar av en så simpel grej... men som mamma sa....man kan inte vara bra på allt. kram ♥


Kommentarer
Grannen

Bara ring på nästa gång så kan jag ge dig en lektion i att pumpa cykeldäck. Btw så hade jag aldri vågat stå i den källaren med tanke på folket som bor i detta jävla hus xd

2011-12-08 @ 17:25:33
Marlene

Snällt, men känns så pinsamt att man inte kan:P Du försöker bara skrämmas haha

2011-12-08 @ 18:52:57
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/
Mari Pettersson

Man lär så länge man lever <3KRAM <3

2011-12-08 @ 19:04:53
Grannen

Vadå jag kan ju inte baka lussekatter, det kan ju du !

Grymt goda var dem, tack så hemskt mycket!!!!

2011-12-09 @ 15:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0