Jag är kanske inte så dum ändå....

Min fabror var här alldeles nyss och konstaterade att det för en gångs skull inte var min klantighet som ställde till det, utan att cykelpumpen helt enkelt var trasig!! Det finns kanske risk att jag kan pumpa cykeldäck ändå:) Nu har jag ju också fått lära mig att man ska skruva av det svarta locket först, och låta bli alla muttrar, så stannar luften i däcket! Känns dessutom väldigt skönt att kanske inte behöva köpa ett nytt däck (som jag var orolig för) utan istället en cykelpump för cirka 20 spänn. Menmen man ska inte ropa tjosan förrän det är fixat. Det är ju fortfarande jag med mina klumpiga små fingrar som ska ta med cykeln bort till cykelverkstan imorgon och pumpa däcket. Måtte det inte sprängas! I så fall är jag nog inte särskilt sugen på att följa med Tova på spinning imorgon kväll... kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0