Julmatsångest

Åt alldeles för mycket igår och idag också för den delen.... Varför ska julmaten vara så god? De söta små prinskorvarna... mammas underbara köttbullar och min stora favorit vitlöksbrödet! Känns som all träning innan jul var förgäves och det kommer ta ett helt jävla år till att komma i form. Jag som lovade mig själv att inte äta så mycket *suck!

Ikväll väntas dessutom grannarna komma på besök och mamma håller som bäst på att testa ett recept i hennes nya kokbok. Nämligen Hello Cupcake av Leila Lindholm. Kanske lika bra att skicka in en ansökan till Du är vad du äter direkt? Eller nej kanske inte riktigt.... men känns ändå inte bra. Ångest, ångest, ångest! kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0