Nästan alla julklappar fixade:)

Med risk för att alla kommer hata mig nu, så har jag faktiskt varit och julhandlat lite till idag, så nu är alla julklapp fixade utom Findus. Känns skönt att slippa trängas med alla andra veckan innan jul och istället kunna vara hemma och mysa med familjen. Baka julgodis och spela sällskapsspel:) Jag känner på mig att denna jul kommer bli alldeles, alldeles underbar:) Fast innan dess gäller det ju att få klart förändringsarbete... kram ♥


Det kanske räcker med att ge Findus alla påsarna i julklapp?


Köpte också lite saker till mig själv. Bland annat supersöta strumpor!:)


Kommentarer
Anonym

"Jag känner på mig att denna jul kommer bli alldeles, alldeles underbar:)"



haha, jag läste "alldeles, alldeles underbar" med askungens röst, som hon har när hon pratar om kvällen på slottet.

Ja det är nog en bra plan att få färdigt allt sånt så man slipper oroa sig, bara för det ska jag också ut i helgen och handla.

2011-12-09 @ 12:42:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0