Nobelfest

Sitter och kollar på nobelmiddagen nu och försöker plugga in namnen på alla nobelpristagare. Jag har nämligen fått veta att ett av proven för att komma in på journalistutbildningen handlar om just nobelpristagare. Kan ju vara bra att börja i god tid innan det blir dags så att man kanske hinner få koll på alla. Var faktiskt ganska underhållande att titta på förutom underhållningen då som i mina ögon är bedrövlig. Gillar varken klassisk musik eller balett. Då är det mer spännande med nobelpriset i fysik, där en nobelpristagare (som jag såklart inte minns namnet på...) upptäckt att universum hela tiden expanderar allt snabbare. Förutom det har kronprinsessan Vicktoria fått väldigt stor mage nu och maten ser verkligen bra mycket godare ut än min tonfiskpaj. kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0