Om en månad fyller jag tjugo....

Då är jag i mina ögon "vuxen"... Känns lite tråkigt med tanke på att detta är min sista jul som barn. Nästa jul förväntas jag inte vara lika ivrig i väntan på tomten, utan istället klaga på allt negativit julen för med sig. Undanbe mig alla julklappar och hålla igen på julmaten. Sucka över att det är fel julvärd till Kalle Anka. Var tusan är Arne Waise? Det var minsann bättre förr....

Jag som älskar julen! Jag vill inte bli vuxen och tråkig! Dessutom tycker jag inte det spelar någon roll vem som är julvärd. Har jag tur kanske jag aldrig blir vuxen på riktigt... Jag blev ju liksom aldrig den där jobbiga tonåringen på riktigt (vilket mamma säkert inte håller med om..), så finns det liv finns det ju hopp! Bara för er läsare att följa min blogg även nästa år och se hur det blir. Kram ♥



Kommentarer
Annika

Man behöver inte ogilla julen bara för att man är vuxen. Bir så trött på alla som gnäller på den. Sluta fira då om det nu är så jobbigt!

2011-12-22 @ 21:19:25
URL: http://kajsalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0