Pensionärsvarning?

Precis varit en runda hos farmor och farfar och spelat plump. På vägen hem lyssnade jag på en låt med Magnus Uggla där han sjöng om att han inte kände sig så pass gammal än att han ville spela plump på någons veranda. Hmm.... mitt nyårslöfte borde kanske bli att inte göra mig gammal i förtid.... men plump är ju faktiskt kul:P Samma sak när det gäller att titta på så ska det låta eller doobido... Får väl glädja mig åt att jag i alla fall inte ser på på spåret eller virkar grytlappar...än;) Kommer en lista med alla min nyårslöften här på bloggen imorgon. Blir nog fler än i vanliga fall. Sen återstår att se om jag klarar av att hålla dem. kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0