Störtade domherrar

Nu är Findus både kastererad, vaccinerad och chipmärkt. Väl hemma igen var han lite vinglig och trött men vår hund Ebba tog väl hand om honom. Nu till något helt annat. Igår när jag satt och slog in julklappar flög två domherrar emot köksfönstret. När jag kom ut låg dem störtade i smultronplantorna och såg ut att må allt annat än bra. Jag lyfte upp dem på fågelbordet för att inte katterna skulle komma åt dem. Där satt de sedan tills de kvicknade till och kunde flyga iväg igen. Självklart tog jag en bild på dessa två sötnosar. Inte ofta man kommer så nära dem i vanliga fall ju. Vad tycks? kram ♥


Piff och puff


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0