Våga våga

Ibland måste man våga fästän man inte vågar. Gillade det citatet från filmen I taket lyser stjärnorna. Såg den med Tova ikväll. Drack några cider och åt lite god mat. Tror jag ofta gör sånt som jag inte vågar. Ofta gör jag det snabbt som attan för att inte hinna tänka på det. Kan vara allt från att skicka sms, ringa samtal eller maila. Tror det är bra att utmana sig själv, för oftast leder det faktiskt till bra saker. Vågar man inget så kommer man ingenstans. Skulle jag avstått från allt som jag inte vågar hade jag aldrig varit där jag är idag. Jag hade dessutom varit betydligt mer ensam än vad jag är. Hoppas ni förstår vad jag vill få fram med detta inlägg. Våga våga, och försök tro på er själva helt enkelt! Gör ni inte det så försök fejka att ni gör det. Nu får det blig sängen för mig. Natti natti Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0