Familjen påväg till Bakken....

...och jag har fått tusen förmaningar om hur jag ska ta hand om hunden, pumpen, katten, tysken, med mera, med mera. –Extra nyckeln hänger här.  –Glöm inte gå ut med hunden. –Glöm inte att ge hunden sin medicin. –Grisöron finns i skafferiet! ZZzzzz..... Även hunden har fått sår i öronen av allt tjat.. –Såja Ebba, va nu en duktig vovve, så kommer vi hem ikväll.–Nu får du passa huset och Marlene, Ebba. + En massa gulligull som jag inte ens orkade lyssna på. Det är väl en jäkla tur att de bara ska vara borta en dag. Annars hade man väl fått höra allt detta i flera veckor innan. Ska njuta av tystnaden nu och bara ha det bra. Vilken semster det kommer bli! Kramkram♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0