Håll käften och var glad;)

Lugn och regning dag med massa mys tillsammans med Findus och älsklingen<3 Imorgon beger jag mig till Halmstad för att kolla in högskolan och två lägenheter som jag kanske kan bli inneboende i. Känns både spännande och nervöst. Tänk om allt känns helt fel när jag väl kommer dit? Vad gör jag då liksom? Bara att hålla tummarna att allt blir bra, lyssnar på Danne Stråheds låt, Det ordnar sig, så håll käften och var glad. http://www.youtube.com/watch?v=L-ECPCrnc-0 (ASBRA!!!) . Älskar verkligen den låten och jag hoppas att texten är sann. I alla fall blir man ju gladare och lite lättare om hjärtat av att höra den. Nu ska jag välja kläder till imorgon. Måste ju göra ett bra första intryck;) Sen ska jag kolla på filmen Manana på tv4+, en skånsk komedi av regissören Manuel Concha. Kramkram♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0