Hektiska dagar!



Erik Hassle på Rixfm festival i Malmö 2010. Foto Marlene Pettersson

Ringde upp rixfm och kollade om jag stod med på backstagelistan för ikväll, and I did:D Så nu blir det att ladda kameran och sig själv så att man orkar med. Känner hur adrenalinet börjar pumpa, älskar verkligen det här!:) Synd bara att jag ska upp och jobba tidigt imorgon bitti, börjar redan kl 05.30, så kommer antagligen vara helt död imorgon kväll när det bär av till helsingborg igen. Då för att fira Sofia som fyller arton och festa så gott det går. Känner på mig att jag kommer däcka någonstans på en parkbänk eller liknande haha. Kramar♥



Kommentarer
Mamma Mari

Det är bara att ringa så hämtar vi dig KRAM =)

2011-07-28 @ 14:13:40
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0