Killar och djur, nej tack!

Sitter ochh letar bland lägenhetsannonser i Halmstad. Inte det lättaste, men jag verkar i alla fall ha en fördel eftersom jag hade turen att födas som tjej. Killar och djur verkar inte vara något som man vill ha i möblerade lägenheter i stan. Så det är ju tur att min kille ska resa till Kina och inte bo ihop med mig;) Fast tråkigt med tanke på att min lilla kise Findus inte heller är önskvärd. Skulle verkligen behöva någon som håller mig  sällskap, så att jag slipper känna mig ensam på kvällarna. Får väl hoppas att det löser sig på något sätt. Ska i alla fall försöka fixa så att jag har ett par lägenheter att kolla på på fredag när jag ändå ska upp och kolla på högskolan. Kramkram<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0