Livet, som det är just nu.


Findus (mitten) i en hög tillsammans med sina syskon. Foto Lin Nilsson

Packat hela dagen lång, så just nu kan man säga att jag bor i kartong;) Fick besked idag att min kise Findus får följa med till Halmstad. Kanon, så slipper man känna sig ensam på kvällarna. Allt känns superbra just nu, förutom en liten sak.... att min älskling ska åka till Kina. Försöker glädjas för hans skull, för jag vet att han verkligen vill åka, men det känns ändå som om det kommer bli sjukt tomt utan honom<3 Menmen ska försöka att inte deppa utan istället fokusera på att ha kul.

Högskolan i Halmstad är verkligen toppen då det gäller att välkomna nya studenter. Igår ringde en tjej som går på samma program som mig, och undrade om jag hade några frågor. Tyvärr har man ju världens kassaste mottagning här hemma, så jag hörde knappt vad hon sa, men jag lyckades i alla fall fråga lite om kurslitteraturen, som faktiskt verkade väldigt spännande.
 
Imorgon kanske det blir Rixfm-festival backstage, kanske inte. Fick världens konstigaste mail igår där man undrade om jag bara ville fota artister, eller om jag ville intervjua någon också. Om det betyder att jag är välkommen eller inte, har jag ingen aning om. Så vi får väl se hur det blir. Trevlig kväll på er! kramar♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0