Redan vaken

Blev väckt alldeles för tidigt idag... Mamma kom in klockan åtta och frågade om hon kunde få låna mitt busskort. Visst det går väl bra, svarade jag, men såhär tidigt på morgonen har jag ingen aning om var jag har busskort, mobil, pengar, eller legitimation. Det märks att det är sommarlov när jag benämner klockan åtta på morgonen som tidigt. Det skulle jag aldrig gjort för några månader sedan då tidigt för mig var att gå upp klockan fem. Menmen skönt ändå att komma upp i tid. Nu har jag ju en hel lång dag framför mig, som jag kan utnyttja till max. Får nog bli lite mer packning och planering inför flytten. Kanske städa mitt rum också, men är livrädd för att hitta monsterspindeln som jag såg igår:S Ha en bra dag alla! kramar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0