Tagga helsingborgfestivalen!

Kollat på allsång på skansen och av någon anledning gjorde det mig sjukt taggad inför helsingborgsfestivalen, som startar på torsdag. Kan det möjligtvis bero på att Eric Saade uppträdde? Måste faktiskt erkänna att jag tycker den killen är grym. För ett par år sedan var han bara en liten kille i grå gubbkostym. Idag är han en riktig stjärna med utstrålning att dö för. Synd bara att glansen i hans ögon verkar synas som bäst genom just kamera linsen. För annars hade nog jag också varit lite kär i honom.... och det är ju jobbigt att dela en kille med tusen andra;) Håller i alla fall tummarna för en lyckad festival och ett backstagepass på Rixfm-festival hade ju inte varit helt fel :D Kram♥


Bild från Helsingborgsfestivalen 2009


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0