Ullared

Sitter och laddar inför en heldag på Ullared. Vädret är perfekt, grått och regningt. Hoppas bara inte hela Sverige (+ alla turister) tänker så.. Finns väl viss risk för det. Ska i alla fall handla bakplåtspapper till mamma, plastmuggar och strumpor till min älskling, och gråa badlakan till familjen som jag ska vara inneboende hos. Till mig själv blir det det vanliga (trosor, strumpor, och någon tröja kanske + massa annat) blir också lite schampo och annat som jag har kommit på att man kan behöva när man bor själv. Får se om det kanske blir någon liten present till Findus också. Nu ska jag platta håret på min brossa eftersom han vägrar att kamma sig. Tjingeling!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0