Rixfm festival i Helsingborg

Rixfm festival var underbar som vanligt. Enda nackdelarna var att det regnade och att säkerhetsvakterna tog säkerheten på allra största allvar. När förbandet Ramsells spelat en låt blev vi fotografer bortschasade till ena hörnet av scenen, och sen fick vi stå där och glo tills de andra artisterna äntligen började spela.

Lite blandade bilder från kvällen

Velvet


Erik Segerstedt


Erik Hassle


Brokendoor

En lite komisk grej som hände var att jag sprang ihop med Erik Hassle. Antingen är det han som är sjukt klantig, eller också är det jag... Samma sak hände nämligen när jag var på Rixfm festival i Malmö för två år sedan och fotade. Kramar ♥


Kommentarer
Julia

Erik Segerstedt ;) <3

2011-08-13 @ 15:54:49
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-13 @ 16:32:27
URL: http://anneliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0