Åhhh va bra man mår av att träna! Eller?

Tränade just dance i måndags. Ingen träningsvärk. Tränade Cxworx i tisdags. Lite träningsvärk. Tränade Tone idag. Gissar att jag kommer ha massa träningsvärk imorgon, och nej, jag kan inte säga som alla hurtiga människor att det är skönt. Inte heller tycker jag det är särskilt skönt att dra i gummiband eller lyfta vikter när hela min kropp är full av mjölksyra. Menmen får väl hålla med om att det är rätt skönt när man kommer hem och får slänga sig på soffan:P

Synd bara att man inte får lika mycket muskler som man får ont. I så fall skulle jag nog vara bodybuilder vid det här laget. Menmen man ska väl inte klaga. Bara bita ihop, känna smärtan och på något sätt lära sig att älska den. Jag är trots allt lite tveksam till att jag någonsin kommer att göra det. Fast det skulle ju inte vara rättvist att i framtiden plåga sina klienter utan att först ha plågat sig själv. Eller hur? kram ♥


Kommentarer
Kajsa

Oj! Håller du på att förvandlas till ett träningsfreak??

2011-11-03 @ 19:11:42
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Marlene

Nej inte helt och hållet, men gör mitt bästa för att kunna leva upp till en hälsopedagog haha

2011-11-03 @ 23:14:44
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/
Marlene

Nej inte helt och hållet, men gör mitt bästa för att kunna leva upp till en hälsopedagog haha

2011-11-03 @ 23:15:01
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0