Blev inte riktigt som jag tänkt mig...

Skulle egentligen varit på julskyltning i Örkelljunga idag, men hoppade det pågrund av alla stormvarningar. Blev i alla fall en liten utflykt med pappa i eftermiddags, men som det blåste! Var nästan rädd att blåsa av vägen där ett tag. Jag som också hade tänkt att plocka vitmossa i skogen innan jag åkte hem. Blir väl att göra det en annan helg istället då... Åker tillbaka till Halmstad imorgon. Känns inte lönt att försöka åka tåg i detta väder ens. När man sitter vid datorn och duckar för att det ser ut som ett träd ska komma farande in genom fönstret. Då vet man att det blåser! kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0