En måndags eftermiddag.

Sitter vid datorn och försöker skriva på hemtentan. Av någon anledning är jag sjukt ofokuserad just nu och trillar in på facebook hela tiden... Någon sa en gång till mig att man ska skriva när man känner att man har flyt. Lite så är mina tankar nu. Så bara att hoppas på att det snart flyter på lite bättre.

Dagens danspass med rocktema blev avbokat i sista minut eftersom jag råkade boka en intervju med "den hemliga personen" just då, utan att tänka mig för. Bäst för henne att intervjun verkligen blir av denna gång (blev ju inget i fredags fast att hon bokade tid då). Annars kommer jag nog bli på ganska dåligt humör....

Dåligt humör blev jag förresten på innan idag när jag skulle sänka sadeln på min cykel. Råkade skruva på fel skruv så att tusen muttrar/skruvar/konstiga metallföremål, for all världens väg, men inte nog med det, även hela sadeln lossnade och trilla av. Fick med nöd och näppe ihop skiten igen och upptäckte att man behövde något annat verktyg än en skiftnyckel för att sänka den. Var har man sin kille när man behöver honom? .... Jo, i Kina! *suck. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0