En skogsmulle i lägenhet

Det känns lite konstigt när man öppnar ytterdörren på morgonen och möts av en man i städrock som håller på och städar trapphuset. Samma sak när man kommer hem på eftermiddagen och någon rensar rabatter precis utanför ens fönster... Jag undrar om jag någonsin kommer vänja mig vid att bo i lägenhet, och om jag någon gång kommer sluta hoppa högt när posten dimper ner på dörrmattan? Sluta vara så nyfiken på folk som passerar på gatan och inte bli det minsta förvånad av att jag hör sirener var och varannan minut. Vad tror ni? kram ♥




Kommentarer
Mamma Mari

Det tar bara lite mer tid ,då man är från skogen.

KRAM Låter bra med städhjälp +rabattrensning tycker jag .<3

2011-11-16 @ 14:25:07
Mia :)

Jag har samma problem, bott i lägenhet i 2 år nu och lyssnar fortfarande på alla ljud;) haha inte lätt att vara ifrån landet!! :D kram/ krångelbygget Mia

2011-11-17 @ 09:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0