En-typisk-lagom-människa

Skrivit cirka en sida idag på hemtentan. Känner mig lite smått pressad men det ska nog gå bra. Valde till sist att skriva om övervikt och fetma eftersom det är ett ämne som jag känner att jag har intresse av. Jag har själv aldrig varit överviktig fysiskt, men psykiskt har jag ofta känt mig större och klumpigare än alla andra. Vill därför tro att jag har ganska lätt för att tänka mig in i hur det kan vara och vilka problem som kan uppstå. Vi får väl se hur det går:)

Nu ska jag titta vidare på svenskar hemliga liv på trean. Väldigt intressant program faktiskt om människor som väljer att se lite annorlunda eller extrema ut. En kille opererade till exempel in horn i pannan, kanske skulle vara något för mig? Nä, jag tror inte det va? Fast ska nog pierca naveln till våren (känns väldigt oskyldigt i detta sammanhanget) eftersom det känns lite mer mig. Hoppar nog horn, silikonbröst och enorma muskler skulle jag tro. Får leva med att vara typiskt-lagom-människa istället;) kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0