Fina vänner<3

Efter att ha varit närmast isolerad från mänskligheten i tre dagar så ägnade jag eftermiddagen åt fina vänner och tedrickande. Tyckte jag behövde det efter att grupptentan äntligen var klar och redovisad. Nu återstår bara att lämna in den imorgon också. En uppgift som lagts på mina axlar.... Gäller alltså att för allt i världen inte glömma det (eller skrynkla till/ vika den), då jag riskerar att stenas av övriga gruppen;) Tror i alla fall att jag ska lyckas ganska bra med det eftersom jag passerar skolan imorgon på väg till gymmet. Skulle jag mot förmodan glömma det är jag mer senil än vad jag har trott;) Nu ska jag se på teve innan jag kryper ner i sängen med min lånade deckare.... det vill säga om jag vågar läsa den trots mörkret. Kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0