Gissa vem...

Fick en impuls när jag satt och kollade på teve igår kväll. Mailade en medelålders svensk kvinna som man ibland kan se på teve om en intervju. Fick svar imorse att jag kunde ringa henne mellan kl 12 och 13 idag. Gjorde så, men då hon verkade väldigt stressad och var påväg till en inspelning bestämde vi att jag skulle höras av senare. Har ringt henne ett antal gånger efter det, men ännu inte fått något svar... Får väl helt enkelt prova på måndag igen om det inte är så att hon ringer upp mig ikväll, vilket jag inte tror en kändis skulle få för sig att göra en fredagskväll, om den nu inte är sjukt desperat efter lite publicitet i våra lilla kära lokaltidning (som jag ofta får att låta större än vad den är;)). Nu har jag ju i alla fall hennes nummer.

När jag kollade igenom min telefonlista på mobilen idag visade det sig att jag faktiskt har ganska många kändisars nummer. Känns lite coolt, men pappa varnade mig för att det kanske inte är så smart om jag skulle råka skicka ett fyllesms till dem;) Får hoppas att det inte händer. Den enda som kanske skulle uppskatta det är väl i så fall Gert Fylking haha.

Men tillbaka till dagens kända intervjuoffer. Jag vill gärna dra lite på att berätta vem det är, men ni kan väl få några ledtrådar eftersom jag är så himla snäll. Som sagt så ses hon ibland på teve. Hon har lång erfarenhet av det hon sysslar med och kan väl vara runt 50 år (hoppas hon inte läser detta om hon nu skulle råka vara yngre...) Många kan nog tycka att hon kan verka lite elak när man ser henne på teve, men jag tror faktiskt att det finns mycket värme bakom den fasaden. Hon har ju trots allt lyckats hjälpa väldigt många människor.... eller ja.... har hon verkligen det? Det är väl lite det jag vill fråga henne om.... Nu säger jag inte mer. Det får bli som en lite fredagskluring att klura på under fredagsmyset. Kommentera gärna om ni tror er veta svaret. Kram ♥


Kommentarer
Lisa

Anna Skipper??:)

2011-11-19 @ 14:23:08
Marlene

Väldigt bra gissat;)

2011-11-19 @ 15:21:21
Anonym

"Det får bli som en lite fredagskluring att klura på under fredagsmyset"



Hur gammal är du? haha

2011-11-20 @ 12:03:36
Marlene

Är väl inget fel att skriva så med glimten i ögat?;)

2011-11-20 @ 17:12:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0