Godmorgon

För er som tvivlar på mig vill jag bara berätta att jag är uppe nu..... vaken är att ta i lite, men jag har i alla fall lyckats motstå att krypa ner i min varma säng igen (Lider med alla er som behöver gå upp så här tidigt varje dag!). Sitter i köket just nu och äter en skål havregrynsgröt och dricker te. Känner inte av så mycket från gårdagens träning än så länge. Kanske tog jag inte i tillräckligt mycket, eller också är jag bara jäkligt vältränad?;) Mest troligt är väl att min kropp fortfarande sover. Hoppas bara resten av mig orkar hålla sig vaken tills det är dags att gå om typ en halvtimme. Kram på er alla (som antagligen inte läser detta förrän betydligt senare). ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0