Hemtenta och träning

Skrivit cirka en sida till på hemtentan idag. Blir nog ändå till att ändra om en hel del sen, men känns skönt att inte längre vara drabbad av skrivkramp i alla fall. Tror jag förstorar hela grejen så enormt genom att tänka på att jag måste bli godkänd och få mina poäng. Högskola är så nytt för mig att jag fortfarande är livrädd för att göra något fel. Fast tror ändå att det är en ganska bra motivation när man skriver.

Ska på Tone-pass ikväll. Första träningstillfället denna vecka. Blev inget i måndags eftersom jag var dum nog att boka intervju med Anna Skipper just det klockslag som mitt favoritpass är. Blev väl lite ivrig när hon helt plötsligt ringde upp på min mobil och frågade om jag hade tid. Kändes faktiskt i efterhand som om jag kunde tjänat mer på att träna, då hon verkade väldigt trött och stressad, men men kul att få prata lite med henne i alla fall. Kan ju ha viss förståels för att hon lever ett hektiskt liv. Kan inte vara lätt att alltid vara så på topp som hon är. kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0