Hemtentan inlämnad, tjejkväll, julbasar, julskyltning, och en älskad katt!

Så var hemtentan inlämnad:) Skönt, men har fortfarande lite smått magknip. Nu gäller det bara att hålla tummarna i tre långa veckor tills man får veta hur det gick. Var och hämtade ut den förra tentan (grupptentan) med Sanna idag och det visade sig att vi bara fick ett G på den. Vi som i gruppen trodde att vi var så utomordentligt duktiga att vi tillsammans skulle lyckas få ett VG, tji fick vi;) Menmen ett G är ju alltid bra, för då slipper man skriva om något:)


Hur kan man lämna någon som är så söt?

Nu är lägenheten städad, väskan är packad och snart är det dags att bege sig hemåt igen för en helg med tjejkväll, julbasar och julskyltning, myyys! Skulle egentligen ha lämnat Findus i Halmstad denna helg, men jag kan bara inte.... Vet om att jag skulle sakna honom så himla mycket så bara tanken av att lämna kvar honom gör mig ledsen. Vet om att jag är jättelöjlig, men han är faktiskt inte bara en katt. Han är Findus, min underbara, underbara kise, som är smartare och finare än alla andra kisar tillsammans;) Är lite smått rädd att jag håller på att bli galen (om jag nu inte redan är det...) pågrund av mina känslor för honom haha.. Hoppas ni får en fin helg i alla fall:) Kram på er! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0