I brist på annat att göra!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pappas alltid lika dåliga skämt:)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på teve.
Det sista du sa högt? Du är en fin kise Findus, vet du det?
Det senaste någon sa till dig: Ha det bra!
Vad har du druckit idag? Saft, te, kaffe, vatten, mjölk.
Vad var det senaste du åt? Havregryn.
Vad var det senaste du köpte? Tågbiljett.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt.
Godaste glassmaken? Polkagris.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, nästan i alla fall.
Sover du tungt? Nej.
Drömmer du mardrömmar? Det händer. 
Trivs du med ditt jobb?
Har bara extrajobb, men det trivs jag med:)
Favoritklädsel? Jeans och tröja.
Favoritlåt just nu? Waka Waka - Shakira (fortfarande).
Vad ser du om du tittar till höger? En bokhylla.
Vad gör dig glad just nu? Att jag inte har ont längre.
Vad ska du göra härnäst? Försöka sova.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Choklad.
Kläder just nu? Jeans och en brun kofta.
Sommarplaner? Jobba och resa kanske...
Hur många kuddar sover du med? 2.
Morgon eller nattmänniska? Inget av det.
Vad är viktigast för dig? Att folk runt omkring mig mår bra.
Är du kittlig? Ja, men bara på vissa ställen.
Snarkar du? Nej,
Stjärntecken? Stenbock.
Äckligaste insekten? De flesta insekter är äckliga!
Stökigt el välstädat? Välstadat!
Vad längtar du mest efter just nu? Christoffer<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0