Kan inte vara annat än glad

Fick tillbaka min första hemtenta igår och drog verkligen en lättnadens suck när jag såg att jag blivit godkänd. Var himla nervös för att behöva göra om allt eftersom jag var väldigt osäker på hur man egentligen skulle skriva under tiden jag skrev. Tydligen gjorde jag i alla fall hyfsat rätt och var bara fyra poäng ifrån VG:) Tror i alla fall att jag är minst lika glad som de som lyckades få det betyget.

Imorse kom jag på att det är första november idag. Alltså bara en månad kvar till underbara december startar med julmys och allt vad det innebär. Många människor verkar mest tycka att julen är ett nödvändigt ont, men jag håller verkligen inte med. Det är den bästa tiden på året, enligt mig till och med bättre än sommaren. Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ge bort i julklapp. För att sprida lite extra glädje hade jag även tänkt ge bort lite små julklappar till folk som jag inte känner så bra (tänker inte avslöja vilka än. Kanske får det folk att tro att jag är knäpp, men det skiter jag i. Julen är till för att man ska vara lite extra snäll och överraska människor i sin omgivning.

En annan grej som gör mig glad är att efter december kommer januari. Vilket innebär att min älskling äntligen kommer hem från Kina:) Tänk att jag klarat mig såhär länge utan honom. Jag som i september var säker på att jag skulle dö efter en vecka utan honom... En annan bra grej med januari är att jag fyller 20:) Nästan lika mysigt att fylla år som att fira jul ju:P Jag ser verkligen fram emot den kommande tiden. Kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0