Kicken av stjärnglans

Sitter och planerar inför nya stordåd... Var länge sedan nu som jag intervjuade någon riktig kändis. Minns inte ens vem som var den senaste. Kanske var det Nanne Grönvall över telefon? Jag tror i alla fall att det var i samband med projektarbetet i trean på gymnasiet, och det är ju nästan ett helt år sedan. Eller vänta nu... kanske var Ullared-Boris senare? Jag intervjuade ju en författare för ett tag sedan, men än så länge är hon ganska okänd, även om jag (utan att ha läst hennes bok) tror att hon kan komma långt eftersom hon var så oerhört trevlig!

Ska jag vara helt ärlig tycker jag egentligen det är mer intressant att intervjua okända människor än kända. De behöver inte tänka lika mycket på vad de säger och kan därför vara mer öppna med sina åsikter. Med vissa kändisar kan det nästan kännas som om de har inövat vad de ska säga, vilket är jäkligt trist! Det som ändå lockar med att intervjua en kändis är kicken man får efteråt. När man ser personen på teve till exempel och tänker: Shit, honom/henne har jag träffat/pratat i telefon med. Det är viktigt att inte visa för mycket glädje över detta bara då det lätt kan ses som skryt (vilket jag verkligen hatar!). Tror faktiskt jag är rätt bra på det då bara mina närmaste (och mina bloggläsare såklart) vet om alla galna grejer jag gjort.

I alla fall så växer man verkligen som person av att våga göra sådana här saker. Särskilt när man som mig är  en tjej som inte hörs speciellt mycket, inte syns, och knappt finns i vissas ögon. Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0