Lite tentaångest!

Morgonyoga i morse:) Var en så här bit --- ifrån att skita i det. Sovit så jäkla dåligt inatt eftersom jag hörde ett konstigt ljud. På morgonen upptäckte jag att det inte var så mycket konstigare än ljudet av ösregn och blåst. Måste verkligen jobba med att inte vara så himla hispig hela tiden!

Hemtentan går sakta men säkert framåt. Ändå har jag den där malande oron i mig. Tänk om det inte är tillräckligt bra... tänk om jag refererar fel... och värsta möjliga tänkbara...Tänk om jag blir underkänd! Vet om att det inte skulle vara hela världen, men grejen är att det för mig personligen är det. Tror aldrig att jag i hela mitt liv blivit underkänd på ett prov, även om det visserligen varit väldigt nära på en del historie- och matteprov:P

Tänkte plugga lite till nu. Sedan blir det förmodligen en pluggpaus. Tänkte gå och lyssna på en föreläsning om kost ikväll. Kan lika gärna göra det, eftersom jag ändå måste ut i regnet och handla. Risken blir väl då förhoppningsvis mindre att något onyttigt slinker ner i påsarna;) Fortsatt trevlig dag på er! kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0